9 de maig 2014

ENTREVISTA



Entrevista a una alumna del taller d’alemany

1.  Per què vas decidir posar el taller d’alemany en primeres posicions de la llista per escollir taller?
Perquè a la llarga em servirà per l’estudi.
2.  Com  et pensaves que seria el taller? En què consistiria?
Em pensava que seria com una classe d’anglès però amb alemany. En aprendre el més bàsic de l’alemany.
3.  Què feu al taller d’alemany?
En el taller fem vocabulari, fitxes, apunts de gramàtica i, si sobra temps, jocs.
4.  Hi ha gent que pensa que l’alemany és molt complicat; ens pots dir la teva opinió?
Sí, jo penso que és complicat, perquè es molt diferent del català: hi ha verbs separables, noves lletres...
5.  Recomanaries fer el taller a d’altra gent? Per què?
Sí, perquè és un idioma més que sabràs, i estarà present en nosaltres de cara al futur. I és interessant.
6.  T’agrada el taller?
Sí, perquè m’agrada aprendre idiomes.
7.  Voldries continuar fent el taller l’any que ve?
No ho sé, perquè també m’agradaria fer d’altres tallers.

Redactat per : Núria Davins i Anna Suades
                                                    Entrevistada: Judit Oliva
                       

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada