13 de nov. 2012

El conte de la caputxeta vermella explicat pel llop

Els del Taller de Revista hem seleccionat un conte que van fer la Laura Comas i la Carla Padilla des del Taller de Mediació. Aquí el tenim, esperem que us agradi.

EL CONTE DE LA CAPUTXETA VERMELLA EXPLICAT PEL LLOP

Fa molts anys, em vaig quedar orfe i sempre he anat vivint pel bosc. Molts cops anava a visitar la meva amiga, la Caputxeta, per anar a jugar i a més em donava menjar. Jo tenia una casa per passar l'època del fred amb tot tipus de menjar.
Venia la tardor, i s'acostava Halloween, i se'm va acudir gastar una broma a la Caputxeta.
El meu pla avançava i un dia la Caputxeta em va dir que havia d'anar a veure la seva àvia; aquella va ser l'ocasió perfecta per gastar la meva broma de Halloween.
Vaig anar corrent a casa de l'àvia per explicar-li tot el que se m'havia acudit. El pla es va posar en marxa: em vaig disfressar d'àvia i l'àvia vertadera va anar a avisar el caçador perquè hi participés. Quan la Caputxeta va arribar a casa de l'àvia, em va trobar estirat al llit, amb moltes diferències del físic de la seva àvia vertadera, i em va dir: “quins ulls més grans!” i jo li vaig dir que era per veure-la millor.
Em va tornar a dir: “quines orelles més grans que tens!” i li vaig contestar que era per escoltar-la millor.
I em va tornar a dir: “quin nas més gran que tens!” i li vaig tornar a contestar que era per olorar-la millor.
Finalment, em va dir: “quina boca més gran que tens!” i li vaig contestar: “és per menjar-te millor!!!” Em va fer tanta gràcia la cara que va posar, que se'm va escapar el riure i no em vaig poder aguantar per dir-li: “Feliç Halloween!” De cop es va obrir la porta i van aparèixer el caçador i l'àvia. I el caçador va tenir la mateixa reacció que jo i vam dir tots tres a l'hora “Feliç Halloween Caputxeta!”.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada